Friday, November 4, 2011

Louis

7 comments:

Nancy en Bart said...

Ik blijf erbij, ge ziet dat hij van Jef wegheeft. Alleen met donkerdere haren en vollere wangen. :-)

Anonymous said...

Zo'n schoon baby'ke !!!
Nog eens van harte proficiat !

Ik vind hem helemaal anders dan Jef.

Hoe reageert grote broer trouwens ?

Grtjs
K.

Els said...

Nu we er mijn babyfoto's hebben bijgehaald, vind ik dat hij toch heel fel op mij lijkt. Nu hebben Mark en ik allebei een mini-me.
Jef is heel lief voor zijn broertje, als Louis weent, komt hij direct een kusje geven. Hij wil ook babyke pakken, handje pakken, babyke aaien, ... dus we moeten hem wel goed in de gaten houden!

Nancy en Bart said...

Ja, hij lijkt ook fel op u. Maar op de foto's die ik heb gezien van hem en jef samen, hebben ze toch allebei hetzelfde ronde hoofd, alleen een andere topping. :-D

Zo goed van jef dat hij zo lief is, dat voorspelt veel goeds voor later, als ze kattekwaad gaan uithalen. ;-)

Mira said...

Wat een mooie foto!

missfolies said...

Oh proficiat!!! Mooie naam, mooi ventje!

Els said...

@ missfolies: bedankt! :-)